Samtlige spejdergrupper i Allerød Kommune var samlet til stor weekend-komsammen, hvor borgmester Karsten Längerich lørdag formiddag åbnede lejrpladsen ved Skovmarkshytten.
Ved T-krydset Sandholmgårdsvej/Blovstrød Allé har kommunen nu fået etableret vejbump og har forsøgt at skilte med nedsat fart fra 60 km/t til 50 km/t. Dette er dog ikke rigtig lykkedes.
Fællesspisningen i august måned blev en stor succes, og nu fortsætter Blovstrød Kirke med næste mad-arrangement, som bliver den 26. september.
Det forventes, at ordningen for farligt affald starter 1. kvartal 2024 i vores kommune og med indsamling 4 gange årligt.
Blovstrød Kirke arrangerer høstgudstjeneste med efterfølgende loppemarked den 17. september.
Børnene fra Blovstrød Børnehus vil tage mod dronningen med flag ved indkørslen til NIRAS.
I den kommende weekend bliver der tale om en kæmpe fælles spejderlejr på spejdergrunden her i Blovstrød. Man starter allerede om fredagen kl. 18:00, hvor over 180 vil deltage.
Det går stærkt - og nu er de to første boligblokke oppe i fuld 2-etagers højde.
Martin H. Wolffbrandt, der er leder for Scleroseindsamlingen i Allerød, håber at flere vil bruge et par timer på at samle ind til det gode formål.
ATP flytter de næste to år en stor gruppe medarbejdere til Sortemosevej.