Allerød Kommune har fejlagtig udsendt indbetalingskort til nogle husejere

En del husejere har ved en fejl modtaget et indbetalingskort for ejendomsskatter, selv om de allerede var tilmeldt betalingsservice.

EJENDOMSSKAT  I forbindelse med udsendelsen af ejendomsskattebilletten for 2018 har en del husejere i Allerød Kommune modtaget et indbetalingskort den 30. november 2017.

Indbetalingskortet er ved en fejl også sendt til personer, som allerede er tilmeldt betalingsservice.

Kommunen oplyser i den forbindelse: "Udsendelsen af indbetalingskortet ændrer ikke ved din betalingsserviceaftale. Hvis du har tilmeldt ejendomsskatten til betalingsservice, vil du i løbet af december 2017 kunne konstatere, at dette fortsat er tilfældet.

Vær dog opmærksom på, at din ejendomsskat af andre årsager kan være afmeldt betalingsservice. I dette tilfælde skal indbetalingskortet naturligvis anvendes."

Kommunen beklager ulejligheden.